O společnosti oodji

1998
Založení společnosti a registrace obchodní značky OGGI. V překladu z italštiny OGGI znamená «dnes«. Tým 20 zaměstnanců začíná pracovat na kolekci oblečení pro dívky, které chtějí vypadat moderně a módně. Výroba probíhá v továrnách v Petrohradu.
1999
Otevření prvních 10 obchodů v Moskvě a v Petrohradu o rozloze 100 m². Kolekce se rozšířila na 600 modelů ročně. Módní a vysoce kvalitní oblečení za velmi přijatelné ceny se stává mezi zákaznicemi velmi populární. Začíná rychlý rozvoj společnosti.
2002
Již je provozováno 150 obchodů po celém Rusku. Jsou otevřeny první obchody o rozloze 400 m². Rozšiřuje se sortiment kolekcí. Přesun výroby do Číny umožňuje nabídnout zákazníkům ještě nižší ceny.
2005
Společnost se přibližuje módnímu světu otevřením designového studia v Paříži. Nyní se tým stává mezinárodním. Ruští a francouzští návrháři začínají společně pracovat na nových kolekcích.
2008
V Rusku je již 300 obchodů. Otevírají se nové obchody na Ukrajině, v Kazachstánu a v Bělorusku.
2011
Společnost spouští řadu pánských oděvů. Sortiment oblečení se rozšiřuje na 5.000 modelů ročně a jsou otevřeny první obchody o rozloze 1.000 m². V důsledku vstupu na evropský trh mění společnost svůj název na oodji. Otevírají se první prodejny v České republice a v Polsku.
2013
Obrat společnosti dosahuje 380 miliónů EUR. Značka oodji vstupuje do budoucnosti otevřením internetového obchodu. Mladí lidé oceňují širokou škálu oblečení, služeb a dostupných cen. Online prodej rychle získává mezi kupujícími na popularitě.
2015
V současné době má značka oodji 2 500 zaměstnanců a 350 obchodů v 7 zemích. Společnost se rozšiřuje po celém světě!
2016
Kolekce značky jsou nyní dostupné v Německu, Anglii, Francii, Itálii a Španělsku. Naše výrobky je možné zakoupit v evropských online obchodech Amazonu.
2018
Společnost rozšiřuje svoji geografii prodeje a vstupuje na trh Spojených státu. Kolekce oblečení lze zakoupit na portálu Amazonu.